sobota, 29 października 2011

65. Szaleństwo

No i? No i się zaraziłam :S

Sutaszowanie mnie opętało :) sznureczki, koraliki, kamienie <3 oj oj oj po prostu miłość :D

Dzisiaj dotarła do mnie zamówiona przesyłka z BeadBeauty i po prostu wsiąkłam... 22-23 października już drugi raz w tym roku zawitały do Białegostoku Targi Kamieni i po szaleństwie zakupowym które mnie tam dopadło zachowywałam się jak Smeagol (Gollum). Siedziałam w ciemnym kącie i gładziłam kamyczki szepcząc "My preciousssssss..." :)

A dzisiaj spełniłam jedno z marzeń i spróbowałam oprawić jeden z kamieni, tutaj moje wypociny ;) Jutro będę dalej uskuteczniała dziubanko :D






A ponadto same zapisy SAL-owe uskuteczniam :D Staram się codziennie coś dziubnąć :) W następnym wpisie pokażę jakieś fotki ;)

Tymczasem serdecznie pozdrawiam wszystkich :* :)

2 komentarze:

  1. No mam nadzieję na foty. Bo te co już pokazałaś wielce zacne i obiecujące są.
    Melciu ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Melcia, czekam na kolejne pokazy sutaszu w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń