poniedziałek, 14 marca 2016

89. Marcowe słonko

Za oknem wiosenna pogoda i w końcu słoneczne promienie :)

U mnie bez nowości. Praca, dom i robótkowanie.

W końcu ruszyłam projekt, który od dawna chodził mi po głowie, mianowicie sklepik Etsy.

Mój Etsy sklepik

Mam nadzieję, że moje wyroby znajdą nowy dom i może kiedyś spełni się marzenie posiadania własnego interesu związanego z rękodziełem :)

Najnowsze udziabki to breloki:





Oraz zaczęty kocyk-pled na kolana. Bardzo podoba mi się ten ścieg, jest to entrelac wykonywany szydełkiem tunezyjskim. Prosty, łatwy i przyjemny. Można oglądać film i bezmyślnie dziubać :))))

Dodatkowo mieniące się złotem podkładki :)







1 komentarz:

  1. Witam cię bardzo serdecznie W ten chłodny marcowy dzień oczarowały mnie twoje breloki są piękne i widać że tworzone prosto z serca pozdrawiam cię bardzo serdecznie Życzę przyjemnego czwartku i mnóstwa kreatywności w tworzeniu kolejnych fantastycznych dzieł

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń