poniedziałek, 8 czerwca 2009

Zabawa w "4"

Zostałam zaproszona do zabawy przez Abulinkę ;)
4 miejsca w których mieszkałam
  • Mońki (u babci)
  • Białystok al. 1000-lecia
  • obecne mieszkanko z rodzicami ;)

4 miejsca, do których lubie wracać
  • Kołobrzeg
  • Zakopane
  • Trójmiasto
  • Anglia ^^
4 ulubione potrawy
  • kaszanka!! :D
  • kurczak + ryż + curry
  • zupy mojej mamuśki (zwłaszcza szczawiowa, pomidorówa i ""na gwoździu")
  • pizza pepperoni u Grzesia lub Adriana ;)
4 pasje/ hobby
  • śpiew
  • czytanie
  • haft krzyżykowy
  • jazda na rowerze, rolkach, łyżwach
4 miejsca, które bym zwiedziła, gdybym miała możliwość
  • Egipr
  • Watykan
  • oceanarium
  • miasta Inków
4 programy/seriale, które lubię
  • Dr. House
  • Kryminalne zagadki CSI
  • South Park
  • Family Guy
4 miejsca pracy
  • nie zdradzam ^^
  • nie zdradzam ^^
  • Anglia - Bognor Regis
  • pub Maski oraz Tango (bar + prowadzenie karaoke) :D
4 marzenia z dzieciństwa
  • koooooot
  • nauka w szkole muzycznej
  • praca, która będzie mnie cieszyła
  • prawo jazdy :P
4 ulubione filmy
  • D Bloodlust (anime)
  • Księżniczka Mononoke (anime)
  • Adam Sandlers Eight Crazy Nights (animowany)
  • Herkules (animowany)
4 ulubionych wykonawców muzycznych / zespołów
  • Chris Rea
  • Andrea Bocelli
  • P.O.D.
  • Pezet
4 rzeczy, które robię po wejściu na internet
  • odwiedzam komiks Garfielda :P
  • sprawdzam konta pocztowe
  • sprawdzam swoje blogi i strony
  • udaję, że mnie nie ma na gg ^^
Hmm... trochę za mało możliwości do odpowiedzi w niektórych pytaniach ^^ do zabawy typuję blogi:
Przystanek Kłodzko
Szydełkiem przez duszę
Prawie cała ja
Kankanki... skakanki po tematach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz