niedziela, 17 października 2010

Świąteczny SAL 2010



Czy macie czasem tak wielką ochotę na dany wzór, że boicie się odejść od tamborka żeby przypadkiem nie stracić nawet odrobiny czasu na niego przeznaczonego? :)

Takim właśnie wzorem była rękawiczka z gwiazdką ;)

Ania chciała zdjęcia przynajmniej początku i końca pracy i mam szczęście, że zdążyłam złapać aparat :D

Rękawiczka zawiera tylko 3 odcienie niebieskiego koloru, biały, koraliki oraz srebrną nitkę jako backstitch gwiazdki :)

Powstała jednego dnia - w piątek wieczorem, przy akompaniamencie "Przyjaciół" :)

Aploszku dziękuję, że zorganizowałaś ten SAL bo inaczej pewnie nigdy bym nie zaczęła tego wzoru ^^

Pozostało mi tylko znaleźć jakiś materiał na "plecki" rękawiczki i jej wypchanie.

A tu już zdjęcia:




A na deserek zdjęcie mojego śpiocha dzięki któremu mogę wykorzystać tylko 1/3 łóżka dla siebie :)

5 komentarzy:

  1. Melciu, rękawiczka świetna :) przy okazji zapytam jak tam krosno ?? haftujesz na nim ? jakie wrażenia ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak mam, potrafię zrezygnować ze snu, żeby tylko jeszcze trochę powyszywać... Ale już coraz rzadziej mi się to zdarza.

    Śliczna ta rękawiczka. Muszę zajrzeć na SAL-a, bo coś mi się kojarzy, że jeszcze jakąś zrobisz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze skojarzyłam :-)

    A gdybym tak poprosiła, podesłałabyś mi? Te niebieskie i te czerwono-zielone...
    Bardzo proszę :-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. witam. trafiłam tutaj z Salowego bloga,ponieważ zachwyciły mnie te rękawiczki. i tu mam pytanie,czy jest szansa,abym mogła wyprosić wzór? pozdrawiam. Lidzia

    OdpowiedzUsuń