niedziela, 9 sierpnia 2009

Inicjały cz.2

Jak zwykle, gdy rzuci mi się na mózg, serce tudzież ręce jakiś pomysł na hafcik to nie ma zmiłuj. Zamiast przemyśleć wszystko dokładnie wolę na szybkiego chwycić materiał, nici oraz igłę i działać ^^.
Tak samo było z inicjałami dziewczynek. Postanowiłam wyszywać na aidzie 20, pojedynczą nitką muliny. Tylko, że nie przemyślałam tego, iż we wzorze są nici łączone (blended) po 1 pasemku z dwóch kolorów :/

Wzięłam to na sposób. Pół krzyżyka robię jednym kolorem, a drugie pół drugim :P Jak na razie zdaje to egzamin. Ada lubi kolor niebieski, Iga różowy, więc literki będą w tych odcieniach :)

1 komentarz:

  1. Nie znam tego haftu i nie potrafię odgadnąć, co to będzie. Ale poczekam, to się dowiem.
    Wyszywanie na kanwie 20ct, dla mnie to niewyobrażalne, podziwiam. A sposób na łączenie kolorów przysporzy Ci mnóstwa pracy, ale efekt z pewnością będzie dobry. Czekam z niecierpliwością na dalszy ciąg :-)

    OdpowiedzUsuń